Algemeen
Wil jij leren hoe je op professionele wijze klantcontact onderhoudt? Wil jij de klantenservice van jouw organisatie verbeteren? Tijdens deze workshop gaan we in op de verschillende verkooptechnieken die jouw organisatie gebruikt en welke alternatieven er zijn. Je leert hoe je koopsignalen kunt herkennen en hoe je hier op in kunt spelen en je oefent klantcontact via verschillende praktijkopdrachten. Gedurende de workshop ben je ook zelf actief met professionele klantcontacten door het inbrengen van eigen (werk)situaties. De workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast gaat worden in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop beschik jij over basiskennis van professionele klantcontacten.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiskennis van professionele klantcontacten wil beheersen.
Voorbereiding
Het is raadzaam om je vooraf in het onderwerp te verdiepen, zodat je tijdens workshop de tijd optimaal kunt benutten om beschikbare theorie en je eigen praktijkvoorbeelden te kunnen opnemen. Ook is het belangrijk vooraf je persoonlijke leerdoelen te bepalen zodat je deze mee kunt nemen naar de workshop.
Suggestie voor vervolgopleiding:
De Workshop Professionele Klantcontacten biedt een uitstekende basis voor onderstaande vervolgopleidingen:
MHBO Marketing en Sales
HBO Marketingmanagement
HBO Accountmanagement en Sales
Onderwerpen
Onderwerpen
Gedurende deze workshop worden onderstaande onderwerpen behandeld aan de hand van eigen praktijksituaties:
Basis van professionele klantcontacten
Presenteren van producten en diensten
Verkooptechnieken en -argumenten
Koopsignalen en onderhandelen
Bij een workshop staat leren door doen centraal, de belangrijkste onderwerpen zullen tijdens de workshop worden behandeld. Een workshop laat jou kennis maken met de aangegeven onderwerpen en dient als opstap voor verdere verdieping tijdens een opleiding.
Certificaat
Workshop Professionele Klantcontacten
Na actieve deelname aan deze workshop, ontvang je het officiële Holland Opleidingen Groep certificaat digitaal.
Lesdata en locatie
Duur
1 dag
Kostenspecificatie
De kosten voor de Workshop Professionele Klantcontacten bedragen
€ 495,00
all-in, excl. 21% BTW Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief.
Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze workshop.
BTW
Vrijstelling van BTW is mogelijk voor organisaties die geen BTW kunnen terugvorderen. In dat geval wordt er een toeslag van 10% berekend over de exclusief BTW prijs.
Subsidies en fiscale kortingen
Scholing wordt door de overheid gestimuleerd. Werkgevers komen bijvoorbeeld in aanmerking voor belastingvermindering als tegemoetkoming in de studiekosten. Betaal je de opleiding zelf? Dan kunnen de kosten voor jouw opleiding aftrekbaar zijn van de inkomstenbelasting. Door gebruik te maken van deze regelingen, is het volgen van een opleiding ook financieel aantrekkelijk.
Niveau
MBO, MHBO, HBO